Pomoc

Czy muszę posiadać konto na stronie sklepu żeby złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie na stronie sklepu nie trzeba posiadać konta.

Natomiast rejestracja na stronie przynosi wiele korzyści:

  1. Na bieżąco możesz sprawdzać stan realizacji swojego zamówienia.
  2. Ułatwiasz sobie ewentualne reklamacje lub zwroty.
  3. Tylko raz określasz adres wysyłki.
  4. Możesz dodawać komentarze i opinie.

Kiedy zamówienie zostanie zrealizowane?

Twoje zamówienie zostanie wysłane w zależności od rodzaju płatności. 

1. Płacąc online szybkim przelewem lub kartą Twój prezent zaczniemy pakować  niezwłocznie. 

2. Płacąc przelewem tradycyjnym, zaczniemy pakować  Twoje zamówienie po zaksięgowaniu wpłaty na koncie. Nie wysyłamy zamówień na podstawie przesłanych potwierdzeń przelewu (w formacie pdf itp.).
 

Kiedy otrzymam moje zamówienie?

Kurier ma 48h na dostarczenie Twojej paczki, ale po wyjściu z magazynu paczki w 99% trafiają do odbiorców na drugi dzień roboczy.
Inpost gwarantuje dostawę w ciągu 1 dnia roboczego od dnia nadania.

Gdzie otrzymam informację na temat statusu mojego zamówienia?

Informację dot. statusu zamówienia są na bieżąco wysyłane na adres mailowy podany w zamówieniu oraz są widoczne po zalogowaniu się w zakładce “Moje Zamówienia”.

Dlaczego nie otrzymałem żadnych informacji dot. mojego zamówienia na adres mailowy?

Najprawdopodobniej w trakcie składania zamówienia został wpisany błędny adres e-mail, lub nasz mail trafił do folderu Promocje, Oferty lub SPAM w skrzynce mailowej. Prosimy o sprawdzenie konta mailowego lub kontakt z Biurem Obsługi Klienta pośrednictwem formularzu kontaktowego, który znajdziesz zakładkę “Kontakt”.

Czy można zakupić Wasze produkty w sklepie stacjonarnym?

Niestety, nie. Ze względu na wyłącznie internetowy charakter działalności, nie prowadzimy sprzedaży na miejscu.

Czy można wyznaczyć późniejszy termin wysłania przesyłki?

Jest to możliwe, ale jedynie do momentu, gdy towar nie został jeszcze przekazany kurierowi. Jeśli zamówienie jest na etapie realizacji, proszę skontaktować się naszym Biurem Obsługi Klienta, który znajdziesz zakładkę “Kontakt” lub wpisać informację o późniejszej wysyłce w “Uwagach do zamówienia”. Zamówienie musi być już opłacone lub powinna być wybrana forma płatności przy odbiorze.

Dlaczego produkt, który chciałam/em zakupić zniknął z koszyka?

Dodanie produktu do koszyka nie powoduje jego rezerwacji. Najprawdopodobniej w tym samym czasie inna osoba zakupiła ten produkt w naszym sklepie.

Czy można zakupić Wasze produkty w sklepie stacjonarnym?

W tym przypadku prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego, który znajdziesz zakładkę “Kontakt”.

Możliwe, że produkt został wyprzedany i oczekujemy na kolejną dostawę od naszego dostawcy.

Czy mogę dołączyć produkt do wcześniejszego zamówienia?

Niestety, łączenie zamówień nie jest możliwe .

Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Zwrotom nie podlegają produkty, które są personalizowane, robione na indywidualne zamówienie.
Na zwrot pozostałych produktów w Crazyshop.pl masz 14 dni o ile towar był nieużywany. Jeśli towar jest wadliwy możesz go odesłać, a my oddamy Ci pieniądze na wskazane konto. Zapraszamy do zakładki “Zwroty i reklamacje“.

Czy mogę zwrócić niechciany produkt przesyłką pobraniową?

Niestety nie odbieramy przesyłek pobraniowych. Aby dokonać zwrotu należy w przeciągu 14 dni odesłać nam towar opłaconą przesyłką pocztową. Więcej szczegółów znajduje się w zakładce “Zwroty i reklamacje”.